شرکت توسعه بازار سام

جزئیات غرفه

شناسه غرفه: 419
نمایش داده شده: 26
انقضا: ۱۴۰۹-۰۳-۳۱ ۰۰:۲۵:۰۰
0.00 (0 رای )
اطلاعات تماس sammarketinggroup.com
شماره تلفن: 02..........نمایش
شماره دورنگار: 02..........نمایش
رایانامه مدیریت: :i..........نمایش
رایانامه 2: ..........نمایش
لینک کانال تلگرام: ---
لینک شبکه LinkedIn: ---
تاریخ انتشار ۱۳۹۸-۰۴-۰۱ ۰۰:۳۰:۴۷
ایجادشده توسط

توضیحات

کاتلر در کتاب خود مي­نويسد "جاي شکفتي نيست اگر بسياري از مديران عامل شرکت­ ها از وضع بازاريابي سازمان خود ناخشنود باشند. آنان شاهد افزايش هزينه­ ها و کاهش بازده بخش بازاريابي هستند. يکي از دلايل اين است که شرکت­ ها در همان راه هاي کهنه و پيشين بازاريابي، بودجه ­هاي سنگيني را هزينه مي­کنند." سالانه بودجه زيادي در ايران به سرمايه­ گذاري در احداث واحدهاي صنعتي اختصاص مي يابد، در حالي که بسياري از اين واحدها به دليل نداشتن توان فروش و بازاريابي و يا شناخت نادرست بازار با شکست مواجه مي‌­شوند. در بررسي مسير توسعه کسب و کار در صنايع دانش محور، در می‌ ­يابيم که بسياري از چنين کسب و کارهايي توسط افراد متخصص و آشنا به تکنولوژي توسعه مي­ يابند و اين خود عاملي است که باعث ايجاد ضعف در مديريت بازار اين شرکت­ها مي ­گردد. توسعه بازار محصولات توليدي کشور توجه بيشتري را مي­ طلبد. همچنين بسياري از شرکت­ هاي داخلي هيچ گونه توجهي به بازارهاي منطقه اي و در حال توسعه خاورميانه ندارند.

 

 

 

 

شرکت توسعه بازار سام فعاليت خود را با هدف کمک به توسعه بازارهاي داخلي و بين ­المللي در صنايع مختلف و پوشش بخشي از خلا موجود در کشور در زمينه بازاريابي و توسعه بازار آغاز کرده است و با بهره­ گيري از نيروهاي متخصص داخلي و بين ­المللي و شبکه همکاران گسترده در سراسر کشور و منطقه خاورميانه، سعي در ايجاد ارزش افزوده و کسب رضايت مشتريان خود دارد. محدوده فعاليت سام، منطقه خاورميانه و کشورهاي همسايه ايران بوده که با ارايه طيف گسترده ­اي از ابزارهاي مطالعه بازار و خدمات مشاوره پوشش داده شده است. با توجه به شبکه همکاران خبره و قابل اعتماد اين شرکت که در سراسر منطقه گسترش يافته، سام بهترين گزينه در اجراي تحقيقات بازار چند مليتي و در کشورهاي منطقه مي ­باشد. حوزه ­هاي تخصص سام شامل موارد زير مي ­باشد.

ü      بررسي و شناسايي بازار، پيشنهاد بازارهاي هدف و روش­هاي نفوذ به بازار (پيش از راه ­اندازي)

ü      پايش رقبا و بخش بندي بازار

ü      ارزيابي و تحليل الگوي خريد مصرف ­کنندگان

ü      توسعه محصولات جديد و تحليل سبد محصولات

ü      سازماندهي و بازمهندسي دپارتمان بازاريابي و فروش شرکت­

ü      تدوين استراتژي بازاريابي

ü      تدوين استراتژي قيمت­ گذاري محصولات

ü      بررسي بازارهاي صادراتي و توسعه بازار

ü      تحليل صنايع و پيش ­بيني تحولات منطقه ­اي و جهاني

ü      تحليل رضايت مشتري و طراحي سازمان ارتباط با مشتريان

ü      طراحي و اجراي سيستم توزيع، متناسب با محصولات شرکت

ü      تحليل صنايع و پيش ­بيني تحولات منطقه ­اي و جهاني

ü      اعتبارسنجي ورود محصولات دانش بنيان و با تکنولوژي بالا (HiTech) به بازار

ü      ارزيابي تصوير و کارکرد برند

ü      تدوين استراتژي توسعه برند

ü      تدوين استراتژي و ارزيابي اثر بخشي تبليغات

ü      طراحي سيستم ارتباطات يکپارچه بازاريابي

شرکت توسعه بازار سام يکي از شرکت­ هاي برتر مشاوره بازاريابي و پژوهش بازار در منطقه خاورميانه مي­‌باشد. موفقيت اين شرکت بسيار وابسته به تعهد و احساس مسئوليت همکاران باهوش، خبره و با تجربه سام در سراسر منطقه بوده و اين مسئله سرلوحه ماموريت سام قرار گرفته است.

اهداف سام

ü      توسعه بازارهاي صادراتي محصولات ايراني

ü      حضور در عرصه پژوهش جهاني بازار

ü      بهبود مستمر خدمات ارايه شده

ü      پرورش نيروي انساني توانمند و کارآمد

ü      ارايه خدمات مکمل بازاريابي و توسعه بازارهاي تخصصي در صنايع مختلف

خط مشي کيفي سام

موارد زير همواره به عنوان خط مشي کيفيت خدمات ارايه شده در سام مورد توجه بوده است. ما معتقديم اصلي­ ترين استراتژي همکاري و بازاريابي در سامرعايت اصول زير مي­باشد.

ü      خدامحوري، خودباوري و خرد جمعي

ü      پاسخگويي سريع به مشتريان

ü      قانون مداري

ü      به کارگيري دانش و تکنولوژي در مقاصد انسان دوستانه

ü      اتمام پروژه با کيفيت و زمان قابل قبول

ü      حفظ کيفيت و به کارگيري استانداردهاي جهاني در گزارشات ارايه شده

ü      ايجاد روحيه کارگروهي در سازمان

ü      بهره ­گيري از خلاقيت و نوآوري

ü      در نظر گرفتن مصالح مشتري

ü      حضور مستمر و همراهي مداوم با مشتريان

ü      صداقت و راست گويي

ü      رازداري، حفظ امانت و محرمانگي اطلاعات مشتريان

ü      همکاري مبتني بر صميميت و اعتماد متقابل

ü      پايبندي به تعهدات



جزئیات خاص

جزئیات خاص: ---

موقعیت

تهران, ایران
ميدان توحيد، خيابان نصرت غربی، کوچه بهمن، پلاک 4، واحد 1

نظرات

امیتازدهی

مشتری مداری
کیفیت خدمات
ابداعات و نوآوری ها

جستجو در میان نمایشگاه ها و غرفه ها

 

logo-samandehi 100%ضمانت برگشت وجه